|

Alban Skënderaj - per ty


  • Teksti
  • Si t’ja dal
  • Te pershkruaj k’te ndjesi
  • S’ka me fjale
  • Kur humbet ne dashuri
  • Nuk ka ilac qe te sheron
  • Nuk ka force qe te ndalon
  • Se une cdogje e bej per ty
  • Dhe ti e di qe
  • E jap dhe jeten per ty
  • Do te vij dhe do te gjej
  • Lule e fshehur ne lendine
  • Une aromen ty ta ndjej
  • Je ushqim per shpirtin tim
  • Dhe nese do mbetem gjate
  • Pa imazhin tend ne sy
  • Dije zemren ma ke marr
  • Perjetesisht te perket ty
  • Si rrufe
  • Brenda gjoksit me godet
  • S’di perse
  • Asnje rregull nuk e pyes
  • Dhe nuk ka ilac qe te sheron
  • Nuk ka force qe te ndalon
  • Se une cdogje e bej per ty
  • Dhe ti e di qe
  • E jap dhe jeten per ty
  • Do te vij dhe do te gjej
  • Lule e fshehur ne lendine
  • Une aromen ty ta ndjej
  • Je ushqim per shpirtin tim
  • Dhe nese do mbetem gjate
  • Pa imazhin tend ne sy
  • Dije zemren ma ke marr
  • Perjetesisht te perket ty
  • ououoouoouooouoouoou
  • Dhe nuk ka ilac qe te sheron
  • Nuk ka force qe te ndalon
  • Se une cdogje e bej per ty
  • Dhe ti e di qe
  • E jap dhe jeten per ty
  • Do te vij dhe do te gjej
  • Lule e fshehur ne lendine
  • Une aromen ty ta ndjej
  • Je ushqim per shpirtin tim
  • Dhe nese do mbetem gjate
  • Pa imazhin tend ne sy
  • Dije zemren ma ke marr
  • Perjetesisht te perket ty

Posted by Faqja Informative Shqiptare on 4:07 e paradites. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response
mesime

Recently Commented

Recently Added