|

Stine-Besoja


  • Teksti
  • Besoja…
  • Verbuar…
  • Ti s’me ndjeje…
  • tani qe…
  • REF:
  • Besoja, e doja,
  • pranoja une gjithçka
  • Verbuar, t’shikoja
  • e doja si i marr
  • ti s’me ndjeje sa te ndjeja
  • e gjithçka dukej qarte
  • Tani qe e kuptova
  • me mire t’jetojme te ndare
  • Nje moment e bukur dukej dhe bota
  • por shume shpejt dolen arsyet e kota
  • Une jam i qete, e di, tani te njoha
  • kam ik shume larg qe nuk te kthehem
  • dhe sikur te permbytet bota…
  • REF:
  • Besoja, e doja,
  • pranoja une gjithçka
  • Verbuar, t’shikoja
  • e doja si i marr
  • ti s’me ndjeje sa te ndjeja
  • e gjithçka dukej qarte
  • Tani qe e kuptova
  • me mire t’jetojme te ndare
  • Pranova sjelljen time dhe nese do gaboja
  • ti je e heshtur apo ke frike
  • per faktin qe u terhoqa
  • Inteligjencen tende nje tjetri tregoja
  • Lamtumire dashurise qe… dashurise qe…
  • dashurise qe kurre s’e kuptova
  • REF 3x.
  • Besoja, e doja,
  • pranoja une gjithçka
  • Verbuar, t’shikoja
  • e doja si i marr
  • ti s’me ndjeje sa te ndjeja
  • e gjithçka dukej qarte
  • Tani qe e kuptova
  • me mire t’jetojme te ndare

Posted by Faqja Informative Shqiptare on 4:04 e paradites. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response
mesime

Recently Commented

Recently Added