Gmail ofron thirrje të shumta njëkohësisht
Derisa Gmail ka mbështetur video thirrjet, por edhe bisedat me zë me kompjuterët e tjerë që nga viti 2008, po ashtu u shtua mundësia edhe për të bërë thirrje falas në telefona në Shtetet e Bashkuara dhe në Kanadë. E lajmëruar në një postim zyrtar në blog, Google pëmirësoi shërbimin për thirrje me shtojca të mbështjetjes për shumë thirrje në të njëjtën kohë.
Ky përditësim ua mundëson përdoruesve që të dërgojnë dhe marrin shumë thirrje njëkohësisht. Ngjashëm me thelbin e pritjes së thirrjes, përdoruesit mund të zhvendosen në mes të thirrjeve me butonin rifillo (ang. resume) në ndërfaqe.
Derisa një përdorues mund të kënaqet me shumë thirrje nga përdoruesit e tjerë nga kompjuterët, ekziston një limit që vetëm dy telefona fizikë të mund të bëjnë thirrje në të njëjtën kohë. Nëse një përdorues është në një thirrje dhe dëshiron që të vendos një thirrje të dytë, thirrja e parë vendoset që të pres, derisa përdoruesi shkruan numrin e dytë. Për thirrjet që vijnë, përdoruesi sheh një lajmërim që ngritet për thirrësin e ri. Pasi që të vendoset thirrësi i parë në pritje, ndërfaqja kalon tek thirrja e re.
Për më tepër, butoni për t’i vendosur në pritje ua mundëson përdoruesve që të heshtë thirrjet, një veçori e cila ka munguar më parë, kur ishte dhe nevoja që të rregulloheshin opsionet e mikrofonit në kompjuter.
Ky përditësim ua mundëson përdoruesve që të dërgojnë dhe marrin shumë thirrje njëkohësisht. Ngjashëm me thelbin e pritjes së thirrjes, përdoruesit mund të zhvendosen në mes të thirrjeve me butonin rifillo (ang. resume) në ndërfaqe.
Derisa një përdorues mund të kënaqet me shumë thirrje nga përdoruesit e tjerë nga kompjuterët, ekziston një limit që vetëm dy telefona fizikë të mund të bëjnë thirrje në të njëjtën kohë. Nëse një përdorues është në një thirrje dhe dëshiron që të vendos një thirrje të dytë, thirrja e parë vendoset që të pres, derisa përdoruesi shkruan numrin e dytë. Për thirrjet që vijnë, përdoruesi sheh një lajmërim që ngritet për thirrësin e ri. Pasi që të vendoset thirrësi i parë në pritje, ndërfaqja kalon tek thirrja e re.
Për më tepër, butoni për t’i vendosur në pritje ua mundëson përdoruesve që të heshtë thirrjet, një veçori e cila ka munguar më parë, kur ishte dhe nevoja që të rregulloheshin opsionet e mikrofonit në kompjuter.
Posted by Faqja Informative Shqiptare
on 5:08 e paradites. Filed under
Teknologji
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0.
Feel free to leave a response